مراحل گرفتن صدور گواهی استاندارد آسانسور و روند اخذ استاندارد آسانسور

1- ثبت نام و درخواست در سایت سازمان استاندارد

مرحله اول برای گرفتن گواهی استاندارد آسانسور این است که شرکتی که آسانسور را نصب کرده باید در سایت سازمان استاندارد ثبت نام کنند و درخواست خود را آنجا بدهد و شرکت استاندارد مشخص می کند که چه کسی چه شرکتی می تواند این بازرسی را انجام دهد.

2- مراجعه حضوری به شرکت ما

محله دوم مرحله مراجعه حضوری شرکت نصب آسانسور به شرکت ما است و باید فرم هایی را در این قسمت پر نماید ابتدا تشکیل پرونده داده میشود تحویل فرم های درخواست بازرسی مشخصات فنی و فرم خود اظهاری البته هر سه فرم در سایت موجود است و قابلیت دانلود دارد. در ضمن هنگام مراجعه باید یک کپی از پروانه ساختمانی به اضافه کپی پشت و رو از کارت ملی به همراه داشته باشند.

3- پرداخت وجه بازرسی

مرحله سوم مرحله پرداخت وجه است برای این کار قسمت سمت چپ منو سایت ما مراجعه می کنیم و روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک میکنیم و با توجه به اینکه بازرسی شما از چه نوع است قیمت مشخص شده توسط کارفرما پرداخت می‌شود. یا اینکه به شماره کارت ما ریخته می شود و اصل فیش واریزی برای ما ارسال می گردد.

4- تعیین تاریخ بازرسی

مرحله چهارم مرحله نوبت دهی است در این مرحله کار بازرسی شما در صف انتظار قرار می‌گیرد و تاریخی برای بازرسی به شما اعلام می شود.

5- بازرسی

روش ساده صدور گواهی استاندارد آسانسورمرحله پنجم مرحله مراجعه بازرس به برای بازدید آسانسور است که در هنگام بازرسی یک نماینده از جانب شرکتی که آسانسور را نصب کرده باید حضور داشته باشد و ایرادات احتمالی را گوشزد کند تا برطرف گردد.

بعد از این که کل مراحل و سازه آسانسور از جانب بازرس شرکت ما مورد تایید قرار گرفت شرکت نصب کننده آسانسور باید که نقشه محاسبات و سایر مدارک و همچنین فرم مهندس ناظر که توسط شرکت نصب کننده آسانسور شرکت ما است.

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

6- تکمیل پرونده

مرحله ششم بعد از این که همه این مراحل قبلی به درستی انجام شد باید یک قرار داد یکساله سرویس و نگهداری ما بین کارفرما و شرکت نصب کننده آسانسور است که عقد این قرارداد به شرکت ما ارتباطی ندارد ولی یک کپی از آن قرارداد به همراه بیمه نامه لازمه تکمیل پرونده بازرسی آسانسور است.

7- صدور گواهی استاندارد آسانسور و تحویل آن

مرحله آخر این است که پس از آماده شدن و صدور گواهی سلامت آسانسور توسط شرکت ما به کارفرما تحویل داده می شود.

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور نیک بینش کارن

صدور گواهی استاندارد آسانسور

صدور گواهی استاندارد آسانسور

شرکت نیک بینش کارن همانند معتبرترین شرکت های دنیا دارای مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی- مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار صدور گواهی استاندارد آسانسور را با بهره گیری از کارشناسان با سابقه این حوزه انجام می دهد.

سوالات متداول

نحوه درخواست بازرسی آسانسور چگونه است؟

بر اساس نوع نیاز به گواهینامه بازرسی آسانسور میتوانید درخواستتان را ثبت کنید .بازرسی آسانسور به 3 بخش درخواستی تقسیم میگردد .

1- نیاز گواهینامه جهت ارائه به مسئول HSE و یا IMS سازمان مربوطه که کلیه سازمان ها و کارخانجات صنعتی مشمول آن می باشند.

2- درخواست بازرسی اولیه آسانسور جهت ارائه به شهرداری و اخذ پایانکار که از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران قابل انجام است .3- درخواست بازرسی ادواری ( دوره ای ) برای اطمینان از سلامت کارکرد آسانسور و همچنین اخذ پایانکار که از طریق مجوز سازمان ملی استاندارد اخذ میگردد.

گواهینامه استاندارد با گواهینامه سلامت چه تفاوتی دارد ؟

در تعریف گواهینامه ها ، عبارت (گواهی نامه ایمنی و سلامت آسانسور ) مفهوم یکسانی دارد که به اشتباه ، بر اساس نحوه ارائه آن که به اداره کار و اداره استاندارد بر میگردد تعریف جداگانه ای داده شده است.

در هر صورت بر اساس اقدام متقاضی در صورتی که نیاز به اخذ پایانکار از شهرداری ها وجود داشته باشد گواهینامه ایمنی و سلامت آسانسور از طریق سازمان ملی استاندارد ایران اخذ شده و دارای اعتبار می باشد ، و همچنین اگر نیاز به ارائه گواهی به سازمان های مجموعه وزارت کار باشد گواهینامه ایمنی و سلامت توسط بازرسان مرکز مشاوه فنی وزارت کار صادر میگردد .