• کرج، عظيميه، بلوار شريعتی، جنب پمپ بنزين ساختمان افرا، پلاک ۵۷، طبقه ۲، واحد ۸

بازرسی انواع جک ها

جک های هیدرولیکی امروزه در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات مذکور امکان بالابری اجسام سنگین مانند خودرو را فراهم کرده و به ما اجازه دسترسی به قسمت های مختلف تجهیزات را می دهد. بدیهی است انجام بازرسی دوره ای و منظم از جک های بالابرنده ما را از سلامت تجهیزات مطمئن و امکان استفاده ایمن تر از آن را فراهم می کند.
علاوه بر جک های بالابرنده، بالابرهای حمل خودرو نیز که در آن اغلب از سیستم هیدرولیک استفاده می شود کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. این بالابرها به دلیل حمل مدوام بارهای سنگین بیشتر در معرض آسیب های مکانیکی قرار دارند لذا بازرسی پیوسته از آن ها اهمیت شایانی دارد.
شرکت نیک بینش کارن با سال ها تجربه و بهره گیری از کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات بازرسی فنی و ایمنی بالابرهای حمل خودرو و جک های هیدرولیکی به صورت دوره ای، پیش از نصب و حین ساخت می باشد. در صورت عدم مشاهده نواقص و ایرادات  و پس از حصول اطمینان از سلامت فنی و ایمنی دستگاه، گواهی سلامت تجهیزات را به دو صورت مورد تایید اداره کار و اداره استاندارد(NACI) (مطابق با درخواست کارفرمای محترم) صادر و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت در ادامه صلاحیت های شرکت نیک بینش کارن در حوزه تجهیزات فوق ، فلوچارت پروسه بررسی درخواست بازرسی و همچنین خلاصه ای نوع خدمات ارائه شده آمده است.

ردیف دامنه استاندارد مربوطه مراجع
1 بازرسی از بالابرهای هیدرولیکی حمل خودرو (کلایمر) دستورالعمل مرکز بهداشت و تحقیقات وزارت کار و امور اجتماعی مرکز تحقیفات و تعلیمات تأیید صلاحیت ایران سازمان ملی استاندارد ایران
سایر استاندارد های مرتبط
2 بازرسی از جک های تعادلی ASME B30.1 مرکز تحقیفات و تعلیمات تأیید صلاحیت ایران سازمان ملی استاندارد ایران
سایر استانداردهای مرتبط